УДК: 35.088.6(477)
М. С. Орлів
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ОРГАНІВ ВЛАДИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
Анотація
У статті визначено основні складові людського капіталу у вузькому розумінні за традиційним підходом на індивідуальному, організаційному і національному рівнях. Проаналізовано роль та ризики приватного і публічного секторів у його формуванні. Охарактеризовано розвиток людського капіталу як процес нематеріального виробництва, у результаті якого створюється його додана вартість. Визначено основні підходи до оцінювання доданої вартості у сучасній літературі. Розкрито особливості використання методів аналізу доцільності інвестування у професійне навчання персоналу у зарубіжній практиці. На основі підходів прагматизму і людиноцентризму розроблено модель організації підвищення кваліфікації керівних кадрів органів влади, орієнтовану на нарощення доданої вартості людського капіталу, відповідного органу та закладу підвищення кваліфікації. Визначено основні фактори, які мають бути враховані при реалізації запропонованої моделі.
M. S. Orliv
IN-SERVICE TRAINING FOR SENIOR EXECUTIVES OF PUBLIC AUTHORITIES IN THE CONTEXT OF FORMATION OF HUMAN CAPITAL ADDED VALUE
Summary
The article defines the main components of human capital in the narrow sense by the traditional approach at the individual, organizational and national levels. The role and risks of the private and public sectors in its formation are analyzed. The development of human capital is described as a process of non-material production, as a result of which its added value is created. The basic approaches to the estimation of the added value in modern literature are determined. The peculiarities of the use of evaluation methods of investment in professional training for personnel of foreign practice are revealed. A model of the organization of in-service training for senior executives of public authorities, focused on the increase of the added value of human capital, the corresponding body and educational institution was developed based on the approaches of pragmatism and human-centeredness. The main factors which should be taken into account when implementing the proposed model are determined.
№ 3 2018
Кількість переглядів: 1033